Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 16.02.2017. 11:49
Nabavka industrijske soli za potrebe zimske službe za sezonu 2016/2017. godine
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
320-7-1-29-3-32/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv GRAD BANJA LUKA
IDB/JIB 4401012920007
Kontakt osoba Željka Morača
Adresa Trg Srpskih vladara 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 244-476
Faks (051) 244-576
Elektronska pošta javne.nabavke@banjaluka.rs.ba
Internet adresa www.banjaluka.rs.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Banja Luka
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka industrijske soli za potrebe zimske službe za sezonu 2016/2017. godine
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka industrijske soli za potrebe zimske službe za sezonu 2016/2017. godine
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 34000000-7 | Oprema i pomoćni proizvodi u prevozu |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
50.000,00 KM bez PDV-a
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
50000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
područje grada Banjaluka
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
7 dana od dana zaključenja ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
u skladu sa predviđenim nacrtom ugovora
III 4. Ograničenja za učešće
kao u tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
da je ponuđač na propisan način registrovan za obavljanje predmetne djelatnosti
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
pozitivno poslovanje u 2015. godini
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
da je ponuđač imao uspješno iskustvo u realizaciji 1 (jednog) ugovora sa predmetom isporuke industrijske soli za
zimsko održavanje puteva, u zadnje 3 godine, u vrijednosti od najmanje 50.000,00 KM,
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
27.2.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.2.2017. 11:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 27.2.2017. 11:40:00
Adresa i mjesto Trg srpskih vladara 1
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
D.o.o. BUK PROMET Bijeljina - Pavlovića put 89 76300 Bijeljina
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
-
POROBIĆ d.o.o. Zavidovići - Radnička ulica bb 72220 Zavidovići
-
Macot sol d.o.o. Mostar - ul. Vokića i Lorkovića br.87 88000 Mostar
-
MERKEZ-OIL d.o.o. Novi Travnik - Mehmed Spahe broj 1 72290 Novi Travnik
-
BOM-IMPEKS d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
K.P. KOMUNALAC a.d. Laktaši - Ulica Nemanjina 50 78250 Laktaši
-
SEPARACIJA PRŽINE d.o.o BOSANSKO GRAHOVO - Pržine b.b. 80270 Bosansko Grahovo